fbpx

16.08.2022

Witaj w Paxy :)

16 sierpnia 2022 roku nasza marka oficjalnie zmieniła nazwę z „CzechLogistic” na „Paxy”, zamiennie z nazwą „Paxy courier”. Jednak proces zmiany trwał o wiele dłużej niż jedno sierpniowe popołudnie. Wszystko zaczęło się końcem 2021 roku - wtedy postanowiliśmy, że nadszedł czas na rebranding.

Co raz częściej docierały do nas informacje, że potencjalni klienci CzechLogistic zbyt mocno utożsamiali naszą firmę z Czeską Republiką, na którą jednoznacznie wskazywała nazwa. Od samego początku działaliśmy na rynku czeskim, był to nasz pierwszy kierunek dostaw międzynarodowych i po dziś dzień stanowi on ogromną część rocznych przychodów. Jednak wraz z 2018 rokiem, gdy na mapie dostaw CzechLogistic pojawiły się Węgry i Rumunia, nazwa naszej firmy stała się mało aktualna. Uznawaliśmy ją wtedy za oczywistą część naszej historii, traktując poniekąd jak trofeum, początek czegoś wielkiego. Jednak z każdym rokiem nasze cele i priorytety zaczęły nabierać skali i rozmachu. Nasz wzrok nie skupiał się już tylko na południu Europy, lecz powoli zaczął zataczać kręgi. I tak podążając za potrzebami rynku oraz rozwojem e-commerce naszych klientów, całkowicie zmieniliśmy spojrzenie na niedaleką przyszłość. Dziś wiemy, że nasze miejsce jest w Europie, która jednocześnie stała się dla nas celem samym w sobie. Jesteśmy już na południu i północy, na wschód będziemy musieli jeszcze poczekać, za to zachód jest na wyciągnięcie naszej ręki. Rozmowy trwają, pierwsze kraje na zachodzie zostały już wytypowane, mamy w planie jeszcze w tym roku poszerzyć nasz zakres działania o kolejne 2 państwa, o których poinformujemy końcem jesieni.

Wraz ze zmianą nazwy i poszerzeniem mapy dostaw o rynek zachodniej Europy, skupiliśmy naszą działalność na pełnej obsłudze branży e-commerce. Fulfillment stał się kolejnym krokiem milowym dla Paxy. Obecnie realizujemy już pełną obsługę zamówień dla polskich sklepów online z dystrybucją za granicę, tyle że dotąd nie była ona naszym nadrzędnym celem działania. Fulfillment wraz z wejściem nowej marki, stał się priorytetem wśród naszych usług i na nim obecnie budujemy swoją strategię.

Czym jest fulfillment? Rozwiązaniem dla każdego sklepu online, który mierzysz się ze skalowaniem swojej działalności, a co za tym idzie, z coraz większą liczbą zamówień. Dzięki niemu możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, czego efektem będzie jeszcze szybszy rozwój Twojej firmy. Korzyści z przekazania obsługi logistycznej Twoich zamówień zewnętrznemu operatorowi jest bardzo wiele, począwszy od powierzchni magazynowej, która często okazuje się za mała, za duża, zbyt droga, zbyt sezonowa lub po prostu nieopłacalna ze względu na koszty jakie generuje. Kolejnym aspektem jest realizacja całego procesu dostawy w tym obsługi wielojęzycznych klientów. System operacyjny, contact center dla odbiorców zamówień, drukowanie etykiet, pakowanie, wydanie z magazynu, dostawy do odbiorców, zwroty, reklamacje - to wszystko wymaga ogromnego zaangażowania sił i środków. To cała machina procesów i zadań, która musisz nie tylko zorganizować, ale przede wszystkim utrzymać. Zadaniem Paxy jest w zależności od wybranego modelu, zająć się częścią lub całością procesu obsługi zamówienia. Od momentu odbioru towaru od dostawcy, po jego doręczenie do końcowego klienta, obsługę zwrotów i reklamacji wraz z obsługą telefoniczną oraz e-mailową. To wszystko możemy wykonać za Ciebie w cenach hurtowych i co najważniejsze w pełni profesjonalnie, jako że logistyka to nasza specjalizacja, nasz konik, nasza pasja.

Paxy, Europa i fulfillment – to nasze nowe ja. Łapiemy wiatr w żagle, idziemy po więcej, witaj w Paxy!

Zapraszamy Cię serdecznie do subskrypcji naszych nowych kanałów oraz obserwowania nas w social mediach: