Contact Center
Lubimy odbierać telefony
i wysyłać wiadomości. Robimy to zawodowo!
Obsługujemy sklepy internetowe w wielu językach, po to, abyś Ty mógł jeszcze więcej sprzedawać. Zapewnij sobie mocną pozycję na zagranicznym rynku e-commerce.
Zapewniamy obsługę w języku:
Czeskim
Słowackim
Węgierskim
Rumuńskim
Bułgarskim
Chorwackim
Greckim
Niemieckim
Jak działa naszeContact Center?
Obsługiwane jest przez lokalnych pracowników Paxy mówiących również biegle w języku polskim. Daje to gwarancję najlepszej obsługi. Płacisz stały, niski abonament miesięczny. Utrzymuj kontakt ze swoimi klientami oraz pozyskuj nowych, bez potrzeby zatrudniania pracownika. Nasz przeszkolony zespół obsłuży połączenia telefoniczne oraz e-maile w jednym dedykowanym do tego systemie. Ty co miesiąc otrzymasz raport z naszej pracy a cały czas na bieżąco możesz śledzić nasze działania.
Prawda, że proste?
Ile to kosztuje?
Czechy
4500 Kč
Słowacja
200 €
Węgry
250 €
Rumunia
250 €
Bułgaria
250 €
Grecja
250 €
Chorwacja
300 €
Niemcy
300 €
Austria
300 €
Co otrzymujesz w cenie?
Abonament miesięczny
Proste zasady - wiesz ile zapłacisz za cały miesiąc
Unikalny numer telefonu stacjonarnego
Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy
Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail
Pokaż się klientom jako lokalny sklep internetowy
Obsługa Social Media
Facebook, Instagram, Messenger? Napisz czego potrzebujesz
Jesteś zainteresowany?
Wypełnij formularz kontaktowy a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.