28.03.2024
Marketing w sklepie internetowym. Jak sprawić, by odwiedzający stał się kupującym?
Marketing w e-commerce służy nie tylko do przyciągania nowych klientów, ale także budowania i utrzymywania relacji z obecnymi. Poprzez różne formy komunikacji, takie jak newslettery, media społecznościowe czy personalizowane oferty rabatowe, sklepy internetowe mogą zwiększać zaangażowanie i lojalność kupujących - mówi w rozmowie z portalem DlaHandlu.pl Aleksandra Fabisz-Zblewska, Marketing Manager Paxy.
Zapraszamy do lektury wywiadu z naszą Marketing Manager, Aleksandrą Fabisz-Zblewską, w którym odpowie Wam na pytania:
Czy marketing w sklepie internetowym jest kluczowy?
Dlaczego jest tak istotny?
Jak zwiększyć zaangażowanie konsumentów?
Czym jest optymalizacja konwersji?
Jak dostosować ofertę do potrzeb klientów?
Czy warto korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu internetowym?
Od czego zacząć?
Cały wywiad znajdziecie TUTAJ 🙌, dobrej lektury!