fbpx

28.03.2024

Marketing w sklepie internetowym. Jak sprawić, by odwiedzający stał się kupującym?

Marketing w e-commerce służy nie tylko do przyciągania nowych klientów, ale także budowania i utrzymywania relacji z obecnymi. Poprzez różne formy komunikacji, takie jak newslettery, media społecznościowe czy personalizowane oferty rabatowe, sklepy internetowe mogą zwiększać zaangażowanie i lojalność kupujących - mówi w rozmowie z portalem DlaHandlu.pl Aleksandra Fabisz-Zblewska, Marketing Manager Paxy.

Zapraszamy do lektury wywiadu z naszą Marketing Manager, Aleksandrą Fabisz-Zblewską, w którym odpowie Wam na pytania:

Czy marketing w sklepie internetowym jest kluczowy?

Dlaczego jest tak istotny?

Jak zwiększyć zaangażowanie konsumentów?

Czym jest optymalizacja konwersji?

Jak dostosować ofertę do potrzeb klientów?

Czy warto korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu internetowym?

Od czego zacząć?

Cały wywiad znajdziecie TUTAJ 🙌, dobrej lektury!