05.10.2023
Zdradzamy przepis na sukces w cross border
Wiele sklepów internetowych widzi szasnę na swój rozwój poprzez wyjście ze sprzedażą za granicę. Na polskim rynku e-commerce konkurencja stale rośnie, sklepy często walczą między sobą ceną i promocjami. Ekspansja zagraniczna to w wielu kategoriach produktowych szansa na większe marże - mówi Dagmara Grendziak, Manager Działu Sprzedaży Paxy.
O specyfice pracy w branży e-commerce i etapach rozwoju polskich e-sklepów rozmawiał Tomasz Wolf, Dziennikarz dlahandlu.pl z Dagmarą Grendziak, Managerem Działu Sprzedaży Paxy.
Jak zaczęła się pani przygoda z branżą e-commerce?
Dagmara Grendziak: - Bardzo wcześnie. Już na studiach wybrałam specjalizację związaną z handlem elektronicznym. Byłam pierwszym rocznikiem na tym kierunku. Moja praca magisterska o prognozach rozwoju sklepów internetowych w Polsce okazała się bardzo ambitnym wyzwaniem, gdyż wtedy literatura na temat polskiego e-commerce praktycznie nie istniała. Wiedzę czerpałam głównie z zagranicznych publikacji, których również nie było za wiele na polskim rynku. W ramach ciekawostki dodam, że nawet moje najśmielsze prognozy nie przewidziały tak dużej skali rozwoju branży i trendów, jaka ma miejsce w chwili obecnej - zarówno w Polce, jak i na całym świecie. (...)
Zapraszamy do lektury całego artykułu: https://www.dlahandlu.pl/e-commerce/paxy-zdradza-przepis-na-sukces-w-cross-border-wywiad,131216.html