fbpx

23.03.2023

Zarządzanie sklepem internetowym za granicą

11 ważnych kwestii

Planując otwarcie międzynarodowego sklepu online (a co za tym idzie, zarządzanie sklepem internetowym poza granicami naszego kraju), masz dwie możliwości – podążać za trendami lub wyznaczać własne. Mówią, że w e-commerce wszystko już było, a jednak wciąż pojawiają się marki, które zaskakują swoją oryginalnością, podejściem do klienta, do marketingu, a nawet podejściem do samej sprzedaży.

Książkowym przykładem międzynarodowego rozwoju e-commerce z ostatniego czasu jest sklep tayma.pl, który mimo ugruntowanej pozycji na polskim rynku e-handlu, zdecydował się na rozwój za granicą. Dlaczego? Bo mógł, bo chciał, bo ma zasoby i doświadczenie. Sklep tayma.pl prowadzi w Polsce e-sprzedaż zegarków, biżuterii i akcesoriów od ponad dekady. Rozwija się krok po kroku – we własnym tempie i na własnych zasadach. Podchodzi do klientów bardzo indywidualnie, a jego cechą godną podziwu są zdjęcia produktów, które pracownicy sklepu wykonują samodzielnie, mimo, że posiadają wysokiej jakości zdjęcia od producentów. Sklep idealnie wpisuje się w poczet tych, które podążają własną ścieżką i w rytm własnych wartości. (...)

Dalszą część artykułu przeczytasz na blogu Sprawny Marketing.