23.11.2016
Obsługa polskich firm w Czechach i na Słowacji
Prawidłowe wdrożenie polskiej firmy na rynek zagraniczny mimo, że czasochłonne jest podstawą sukcesu. Oprócz spraw związanych z księgowością, założeniem firmy w Czechach, analizom rynku, oferujemy również usługi związane bezpośrednio z obsługą polskiej firmy na rynku czeskim i słowackim. Co zapewniamy klientowi po wdrożeniu firmy na rynek czeski/ słowacki? Mamy kilka propozycji dla e-commerce:
Obsługa Contact Center – Twój pracownik Biura Obsługi Klienta
Zapewniamy obsługę dla Twojego sklepu internetowego. Pracownik BOK odpowiada za odbieranie telefonów oraz odpisywanie na maile Twoich klientów. Dodatkowo otrzymujesz unikalny numer telefonu przeznaczony tylko i wyłącznie dla Twojej firmy. Po więcej informacji zapraszamy tu - https://paxy.pl/oferta-dla-biznesu/contact-center/.
Marketing gwarantem wzrostu sprzedaży
Szczególnie na samym początku, gdzie ważnym jest szybkie wypromowanie sklepu internetowego w branży e-commerce w Czechach bądź na Słowacji. Dokonujemy analizy potrzeb klienta, ustalamy plan marketingowy, wdrażamy go i na końcu optymalizujemy. Oferujemy m.in. reklamy w Google, Seznamie, integrację z porównywarkami cenowymi oraz wystawianie aukcji na Aukro.
Tłumaczenia na język czeski / słowacki
Oferujemy czeskich tłumaczy posługujących się biegle językiem polskim. Wycenę tekstów do tłumaczeń wysyłamy wraz z planowanym terminem realizacji zlecenia.
Adres zwrotny w Czechach i na Słowacji – Twój bezpłatny magazyn!
System zwrotów jest jedną z ważniejszych rzeczy, jeśli chce się zaistnieć na poważnie na rynku zagranicznym e-commerce. Zapewniamy naszym klientom możliwość korzystania z magazynów Paxy. Wszystkie zwroty są widocznie online w systemie klienta.
Obsługa polskich firm w Czechach i na Słowacji, to nie jedynie wprowadzenie firmy na rynek zagraniczny. To przede wszystkim dobra obsługa i fachowa pomoc już przy sprzedaży swoich produktów.